StayOnline leverer skræddersyede B2B-løsninger, herunder muligheden for onsite service til Apple-produkter, hvor vores dygtige teknikere rykker ud til din virksomhed – uanset hvor i landet, du er. Vi kan håndtere alle Apples produkter, lige fra computere og telefoner til tablets og watches, og vi reparerer båden inden for og uden for garantien.
Med onsite service sparer du besværet med at skulle indlevere dine enheder. Vores teknikere, der er specialiserede og Apple-autoriserede, tager sig af alt, når de ankommer til virksomheden. De medbringer testudstyr, ESD-udstyr, værktøj og originale reservedele for at sikre en effektiv og pålidelig reparation på stedet.
Hvis du som virksomhed enten sælger og håndterer SKI- og/eller bruttoløn, der indeholder onsite service, kan vi hjælpe med udførsel. Som B2B-kunde hos StayOnline går vi langt for at tilbyde en service, som gør hverdagen så nem og bekvem som muligt.
Onsite service kan indgå som en værdifuld del af virksomhedens serviceaftale, hvis det ønskes. Vi tilbyder fleksible løsninger, der imødekommer dine specifikke behov. Ved at kontakte os via telefon eller e-mail kan virksomhederne indgå i en dialog om rammerne for onsite service og finde den optimale løsning.
Uanset din virksomheds behov er StayOnline klar til at imødekomme dem. Vi sætter en ære i at levere kvalitetsservice og skabe langvarige partnerskaber med vores B2B-kunder. Ved at vælge StayOnline som IT-partner får virksomhederne ikke kun teknisk ekspertise, men også en serviceminded og professionel tilgang til dine IT-behov. Vil du høre nærmere, kan du kontakte os. Vi sidder klar til at tage en snak om dine behov og finde en løsning, hvor du bliver sparet for en masse besvær.