Find My”-funktionen skal altid fjernes før en evt. reparation af produktet. Dette er skyldes, at vores teknikere ikke kan igangsætte en reparation via Apple, før dette er deaktiveret.

Du vil få hjælp til at deaktivere dette inden indlevering, så vi sikrer os en hurtig reparation, og at du igen har et produkt, som virker. Hvis du ikke kan deaktivere ”Find My”, vil vi fremsende en guide, men du kan selvfølgelig stadig indlevere dit produkt til os.

Du kan få hjælp til deaktivering af ”Find My” her.

Reparationstiden varierer, alt efter hvilket produkt du har indleveret. Vi laver de fleste iPhone-reparationer på stedet. Du kan ofte få lavet din skærm, batteriet, bagsideglasset, samt kameraet og andre mindre fejl inden for 60 minutter.

Hvis det omhandler en ombytning af en iPhone, vil det typisk tage 1-3 hverdage.

Indleverer du din MacBook hos os, er den næsten altid klar inden for 3 hverdage. De fleste reservedele modtager vi ofte dagen efter bestilling, hvorefter disse skal udskiftes og efterfølgende testes grundigt.

Hvis du har behov for en endnu hurtigere service, tilbydes Express-reparation. Her kan vi ofte kan lave fejlsøgning, bestille reservedele, fortage reparationen og færdigteste produktet inden for 24 timer.

Vi har StayOnline Walk-in butikker & fem værksteder placeret rundt i Danmark. Du kan finde vores åbningstider her

Vi har desuden også værksteder placeret i Humacs butik på Vesterbrogade, Aarhus og i Frederiksbergcenteret. Her tilbydes samme hurtige service, da disse er drevet af Stayonline.

Nej, du kan altid besøge os uden tidsreservation. Vores værksteder placeret i Humac har desuden åben for indlevering af Apple-produkter lørdage og udvalgte søndage. En Humac-medarbejder vil hjælpe dig, og vores teknikere vil behandle sagen hverdagen efter. Det er dog en fordel at booke en tid, hvis du skal være sikker på hurtig behandling i vores butikker, samt mulighed for at sikre evt. lager af reservedele.

Det korte svar er nej, men det er vigtigt, at du selv fortager en sikkerhedskopi af alt dit indhold, da det kan gå tabt. I vores butik gør vi altid opmærksom på risiko for datatab, og vi tager ikke ansvar for tabet af din data.

Vi kan, imod et gebyr, foretage en sikring af din data, så du altid er sikker på, at intet er mistet ved en reparation.

Der er stor forskel på prisen af en reparation. Vi henviser til vores prisliste, hvor du finder den korrekt pris for netop dit produkt. Et batteriskift starter ved 499 kr. og tager ofte ikke mere end en time.

Du kan altid indlevere dit Apple-produkt til os. Vi reparerer det uden beregning, hvis det er dækket af Apples garantier, da vi er Apple Autoriseret Service Provider. Vi håndterer desuden også alle Apples produkter med AppleCare+ og kan selvfølgelig også fortage alle typer reparation imod betaling.

StayOnline går meget op i kvalitet og miljøet, hvorfor vi udelukkende benytter originale reservedele direkte fra producenten.

Vi er desuden en af få Apple Autoriseret Serviceudbydere, som har direkte adgang til Apples originale reservedelslager. Dette sikrer, at kvaliteten er helt i top, og at du forsat er dækket af garanti & reklamationsbestemmelser efter reparation

Hvis du har AppleCare+ og skal have repareret dit produkt, så kommer du ned i butikken og betaler AppleCare+ prisen. Vi har et tæt samarbejde med Apple omkring alle kunder og reparationer.

Du kan læse mere om AppleCare+ for iPhone her, hvor du også kan finde priser og vilkår. 

Hvis du ønsker at få afhentet dit produkt på din hjemmeadresse, kan vi sagtens aftale dette. Når vi er færdige med reparationen, aflevere vi den selvfølgelig igen. Vi kører ud fra vores afdeling i Hillerød og afhenter hos private kunder. 

Priserne for en privat afhentning og aflevering er som følgende:

Opstartsgebyr 199,00 kroner 

Kørsel pr. påbegyndt time: 399,00 kroner.

Eksempel: Du bor i Farum, hvilke betyder at der er 20 minutters kørsel hver vej, som koster 1 times kørsel + opstartsgebyr. Beløbet er derfor 598,00 kroner. 

Vi kører på hele sjælland, kontakt vores afdeling i Hillerød for at aftale nærmere – 70 24 25 25