Forsikringspartner hos StayOnline

Hos StayOnline tilbyder vi forsikringsselskaber at blive partner med os, så I kan tilbyde jeres kunder reparationer af deres elektronik af højeste kvalitet. Vi sætter høje krav til vores service og gennemsigtig skadebehandling, så både I og jeres kunder kan følge med i forløbet, og med hele 49 indleveringssteder er det nemt for jeres kunder at indlevere deres elektronik – uanset hvor i landet, de er. Vi har gode erfaringer med vores indleveringssteder, da det er nemmere, end at jeres kunder eller medlemmer selv skal stå for at finde en fragtmulighed, og vi har derudover også mulighed for at give en hurtigere service.

Når I er partner med StayOnline, får I en medarbejder tilknyttet, som fungerer som jeres single point of contact. På den måde sikrer vi, at I har en, som er sat grundigt ind i jeres ønsker, forventninger og kundebase og kan give jer den service, I løbende har behov for. Vores skadebehandling sættes op, så den passer til det, I skal bruge i forhold til jeres betingelser, regler og krav.

StayOnline prioriterer kvalitetsservice, hvilket inkluderer interne uddannelsesprogrammer i skadesbehandling. Vi sætter os grundigt ind i de lovmæssige krav for at sikre præcis og professionel håndtering af enhver skade. Vi investerer i vores medarbejderes ekspertise for at sikre, at dine elektroniske enheder altid er i kyndige hænder.

Skadebehandling med Scalepoint-integration og rapportering

StayOnline har integreret effektivt med ScalePoint siden 2018, hvilket letter en problemfri skadebehandlingsproces. Via API-integrationen sender vi detaljerede skaderapporter, der er afgørende for at forstå skadetyper, produktgrupper og økonomiske aspekter. Vores specialudviklede IT-system håndterer skadebehandling og tilpasses individuelt til hvert forsikringsselskabs unikke betingelser og afskrivningstabeller. Fra 2024 vil det derudover også være muligt at få en klimarapport, som I kan bruge.

StayOnline forpligter sig til gennemsigtighed og sporbarhed i alle aspekter af vores samarbejde med forsikringsselskaber. Månedligt leverer vi detaljerede Power BI-rapporter, der analyserer alle skader, skadetyper, produktgrupper, væskeskadet elektronik, afviste skader og økonomiske aspekter. Fra midten af 2024 vil vores kunder have direkte adgang til disse rapporter via vores kundeportal Exchange for at følge data live.

Stay Online Billeder-31

Effektiv behandling og kundefokuseret kommunikation

StayOnline er stolte af at kunne tilbyde TechSave Væskerens som en central del af vores skadebehandlingsproces. Med denne patenterede teknologi har vi opnået en over 80% succesrate i redningen af elektroniske enheder fra væskeskader. Dette ikke kun reducerer omkostningerne for forsikringsselskaberne, men sikrer også en miljøvenlig tilgang ved at genoplive enheder i stedet for at erstatte dem.

Vi ved, hvor vigtigt det er for jeres kunder at føle sig trygge og opdaterede igennem et reparationsforløb. Derfor kommunikerer vi løbende med kunder via SMS, e-mail og direkte kontakt, og vores IT-systemer sikrer en minimal Turnaround Time (TAT). For iPhones og iPads er TAT 1-2 dage, mens det for computere og andre smartphones er 2-3 dage. Vores fem værksteder tilbyder endda en 1-timers service på iPhone skærmskift, kamera, og batteriskift.

Hvis I gerne vil høre nærmere om, hvad et vil sige at være forsikringspartner med os, kan du kontakte os og få en uforpligtende samtale. Vi svarer med glæde på alle de spørgsmål, I har, og vi ser frem til at finde en løsning, der gavner både jer og jeres kunder.