Har du brug for service på din Samsung SmartWatch ?
StayOnline kan via vores partner udfører Autoriseret Samsung Service. Reparationstiden er ofte meget kort, hvor en typisk reparation tager 2-4 hverdage. Har du ødelagt skærmen eller brug for et nyt batteri, kan du trygt overlade dit Samsung produkt til StayOnline.
Vi benytter altid kun originale reservedele, så vi tilsikre at produktet overholder producentens forskrifter og at du fortsat beholder din garanti og reklamationsret.
Vi hjælper også med garanti & reklamationsservice, hvor dette selvfølgelig ikke har nogen udgift for dig.
Samsung Autoriseret Service via vores samarbejdspartner
Samsung Autoriseret Service via vores samarbejdspartner
Samsung Autoriseret Service via vores samarbejdspartner
Samsung garantireparation, udvidet garantiprogrammer og reklamationsberettiget service udføres helt uden beregning.
Udskiftningen af originalt batteri - Gælder enten main eller sub
Udskiftningen af original skærm - Gælder enten main eller sub
Udskiftning af andre end overstående reservedele, vil vi skulle have produktet fysisk på værksted for at kunne opgive korrekt pris på reparationen.