Periodiske fejl er irriterende.
Specielt når fejlen ikke viser sig når nu man har indleveret til værkstedet.

Du kan med fordel selv undersøge om ikke det er en fejl i operativ systemet eller i indstillingerne.

Lav en sikkerhedskopi af din computer/telefon/tablet.
Nulstil din computer/telefon/tablet.
Undlad at indlæse din sikkerhedskopi.
Undersøg om fejlen stadig fremkommer.
Fremkommer fejlen ikke, så kan du prøve at indlæse din sikkerhedskopi.
Vær blot opmærksom på, at hvis fejlen er relateret til software/indstillinger, så kan den blive genindlæst via din sikkerhedskopi.

Fremkommer fejlen før du indlæser din sikkerhedskopi, så skal du indlevere til reparation.
Du kan med fordel dokumentere fejlen med billeder eller video.
Og jo bedre du beskriver fejlen, jo bedre mulighed har værkstedet får at hjælpe dig.

Har du spørgsmål til os omkring Service?

Har du spørgsmål omkring reparation, som du ikke kan finde svar på, eller er der noget, du gerne vil høre mere om? Hos StayOnline tager vi gerne imod din henvendelse og hjælper dig godt videre med dit spørgsmål. Du kan kontakte os, og det kan du gøre direkte på: 

Du er også velkommen til at bruge vores kontaktformular, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.