Som en autoriseret Apple Service Provider i Danmark kan StayOnline udføre reparationer på alle Apple-enheder. Dog kræver Apple, at du følge nogle få simple trin inden du indlevere.

Følg disse trin, før du indleverer din iPhone eller iPad til service

  1. Sikkerhedskopier din iPhone eller din iPad
  2. Slå Apple Cash fra: Gå til appen Indstillinger, rul ned, og tryk derefter på Wallet & Apple Pay. Slå derefter Apple Cash fra.
  3. Fjern dine kort fra Apple Wallet: Åbn Wallet-appen, vælg et kort, tryk på knappen Mere, og tryk derefter på Kort oplysninger. Tryk på Fjern kort.
  4. Deaktiver Find*

*Hvis Find ikke er deaktiveret, kan Apple afvise servicen.
Kan du ikke deaktivere Find på din iPhone eller iPad
, så kan du gøre det online på din iCloud side hos Apple.

Når du besøger indlevere, skal du medbringe:

  1. Din enhed og det tilbehør, du har brug for hjælp til (hvis du har brug for hjælp til Apple Pencil, skal du medbringe den iPad, du bruger sammen med Apple Pencil)
  2. Din kvittering, hvis det er muligt (nogle reparationer kræver muligvis et købsbevis)

Læs mere hos Apple

Har du spørgsmål kan du ringe til os på 70242525 eller skrive til os på info@stayonline.dk

Har du spørgsmål til os omkring Service?

Har du spørgsmål omkring reparation, som du ikke kan finde svar på, eller er der noget, du gerne vil høre mere om? Hos StayOnline tager vi gerne imod din henvendelse og hjælper dig godt videre med dit spørgsmål. Du kan kontakte os, og det kan du gøre direkte på: 

Du er også velkommen til at bruge vores kontaktformular, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.